۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۶۰۸۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر از مدارس آغاز می‎شود

مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش معروفاتی مانند احترام به والدین و نماز جماعت بایستی از مدارس شروع و به سطح جامعه کشیده شود.
اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر از مدارس آغاز می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر این اداره‌کل با اشاره به اینکه اجرای صحیح اصل زندگی‌ساز امر به معروف و نهی از منکر از مدارس شروع می شود، افزود: اصل امر به معروف و نهی از منکر پشتوانه ای محکم برای قدرتمندی نظام و برای حفظ مصالح آحاد مردم و جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل و مناطق آموزشی استان تشکیل شده است، تصریح کرد: آموزش عمومی فرهنگیان در موضوع امر به معروف در دستور کار این جلسات است.

کریمیان افزود: متاسفانه کارهای فرهنگی به صورت پراکنده انجام می‌گیرد و بایستی این کار به صورت منسجم و مستمر انجام شود تا به اهداف کارهای فرهنگی برسیم.

مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش در یاددهی معروف‌ها، گفت: آموزش حسناتی مانند احترام به والدین، نماز جماعت بایستی از مدارس شروع و به سطح جامعه کشیده شود.

در ادامه این نشست، افشین امیریان معاون پرورشی و فرهنگی در خصوص مصوبات جلسه قبل و کارهای نمادین که در مدارس انجام شده و همچنین طرح یادآوران اشاره و تصریح کرد: به طور کلی روند احیای ارزش‌ها در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس مطلوب است.

نشست شورای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا ب هدف بررسی آخرین اقدامات در زمینه این اصل مهم برگزار شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۰۸

17 Jan 2020